maandag 29 oktober 2007

Al bijna 3 maanden

Hallo daar.

Ik ben alweer bijna 3 maanden oud. Wat vliegt de tijd toch als je lol hebt.

Vorige week maar weer eens naar het CB, 63,5 cm en 6660 gram. Vandaar dat ik ineens niet meer in maat 62 pas. Vindt mama helemaal niet leuk want die had net wat kleertjes erbij gekocht. Nou ja, zo kan ik in elk geval de mode op de voet blijven volgen.

Kreeg ik toch weer 2 prikken van die @#$!@;( dokter! Ik hield me natuurlijk groot (dat ben ik nl ook) maar van binnen moest ik toch wel even wat krachttermen uiten (wat zeg ik dat netjes, he).

Ik begin al leuk te brabbelen en bellen te blazen, Nora heeft daar een heel apparaat voor nodig, pfffff. Slapen overdag is niet meer mijn hobby, zooooo saai in bed. Dan krijs ik gewoon net zo lang over mijn toeren totdat iemand het niet meer aan kan horen. Alleen in de wandelwagen vind ik het nog wel gaan, maar owee als ze me dan stil laten staan.......

Verder krijg ik nu een soort van nepmelk uit een flesje. Het ruikt naar hondenvoer, ik weet niet waar papa en mama me voor aan zien. Omdat ik zo'n honger heb, drink ik het toch maar op. Het is redelijk te drinken.

Ik ben trouwens echt superpopulair: Binnenkort moet ik op de foto in het ziekenhuis. Iets met mijn heupjes ofzo, maar volgens mij zijn ze gewoon hele grote fans van mij.

Nou, ik ga weer even poepen en plassen.

Tot de volgende keer.

Geen opmerkingen: